Zur Zeit kein öffentliches Schreiben möglich (26 Feb. 2026)
Da ich aktuell keine Lust habe ständig SPAM zu löschen, habe ich das öffentliche Schreiben zunächst abgeschaltet. Bedankt Euch bei den Bots!
Drivers wheel arch
- dsj1979
-
Themenstarter
- Routinier
-
Drivers wheel arch
12 Feb. 2014 14:16 - 12 Feb. 2014 14:16
Hi,
The drivers side wheel arch makes it uncomfortable to drive. I was wondering if anyone has used a hammer to persuade / create a bit more foot space, cut and re welded it, or put a flat foot rest there? Being curved my left foot is quite uncomfortable there.
Thanks,
Daniel
The drivers side wheel arch makes it uncomfortable to drive. I was wondering if anyone has used a hammer to persuade / create a bit more foot space, cut and re welded it, or put a flat foot rest there? Being curved my left foot is quite uncomfortable there.
Thanks,
Daniel
Letzte Änderung: 12 Feb. 2014 14:16 von dsj1979.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- alter_hollaender
-
- Unterstützer
-
- Hobby 600-Umbau
- dsj1979
-
Themenstarter
- Routinier
-
Re: Drivers wheel arch
12 Feb. 2014 17:06
Thanks for the reply. The Hobby did have a flat floor like that but I removed it and found it more comfortable without - I'm probably the only one! The problem for me seems to be the wheel arch. My foot would like to rest further left but the wheel arch gets in the way.
- dsj1979
-
Themenstarter
- Routinier
-
- Lollo_C
-
- Administrator
-
- Hobby 600_Umbau
Re: Drivers wheel arch
12 Feb. 2014 17:41
Hallo Daniel,
ich fahre meinen Hobby 600 schon mehr als 23 Jahre. Ich kann nur sagen: man gewöhnt sich dran!
ich fahre meinen Hobby 600 schon mehr als 23 Jahre. Ich kann nur sagen: man gewöhnt sich dran!
Mit freundlichen Grüßen und Glückauf
Wilfried
Ich komme aus der alten Schule. Daher antworte ich nicht auf Fragen, die ohne Anrede und Gruß gestellt werden!
Wilfried
Ich komme aus der alten Schule. Daher antworte ich nicht auf Fragen, die ohne Anrede und Gruß gestellt werden!
Ladezeit der Seite: 0.413 Sekunden